Kerstvakantie!

Tijdens de feestdagen heeft Best Working Models veel lopende opdrachten, echter komen er rond deze tijd nauwelijks opdrachten binnen. In de voortgaande weken hebben we de opdrachten die rond kerst en oud en nieuw plaatsvinden goed voorbereid, waardoor we het op kantoor rustig hebben. Daarom mocht ik tijdens de kerstvakantie twee weken vrij nemen. Heerlijk! Eindelijk een beetje rust. Natuurlijk ben ik ook druk bezig geweest met mijn onderzoek. 

Voor mijn onderzoek test ik onder andere de klanttevredenheid van BBQ Babes, daarnaast test ik ook de interesse van potentiele doelgroepen. Deze weken heb ik  onder andere via survio.com één klanttevredenheidsenquête opgesteld en drie enquêtes voor potentiele doelgroepen.  Ik ben ook bezig geweest met het zoeken naar meerdere trends en ontwikkelingen.

Plaats een reactie