Setcards

Zoals eerder vermeld, heb ik aan het begin van mijn stage een soort projectenlijst gekregen,
van de eigenaar van BWM en A&F, informeerde mijn over alle onderwerpen van BWM waar hij graag verbetering in wilde zijn. Een van die onderwerpen is het ontwerp van de setcards.
Een setcard is een soort visitekaartje voor een model. Opdrachtgevers ontvangen altijd de setcards van alle modellen die zich aanmelden voor zijn opdracht. Naar aanleiding van de setcards kiest hij het model dat hem het meest geschikt lijkt (natuurlijk maken wij ook aanbevelingen).
Het nadeel van de huidige setcard is, dat het enkel de volgende eigenschappen van een model weergeeft:
– Lengt
– Gewicht
– Duidelijke foto
– Woonplaats (handig om te weten i.v.m. reiskosten naar de locatie van de opdracht)

Naar aanleiding van deze informatie kan de opdrachtgever alleen een beeld vormen van het uiterlijk van een model. Roel wilde graag dat de opdrachtgever een totaalplaatje kan vormen van het model.
Dus ook het karakter. Naar aanleiding van deze wensen heb ik een nieuw format voor een setcard opgesteld en deze ook gelijk in werking gezet. De nieuwe setcard weergeeft alle informatie van de vorige setcard, maar ook karaktereigenschappen, werkervaring, opleiding en talenten.  De setcard heeft een nieuwe layout en is een stuk uitgebreider.

Mijn stagebegeleider wilde deze week graag een nieuwe nieuwsbrief onder onze warme contacten uitzetten. De nieuwsbrief stond in teken van een nieuwe foodconcept van BWM: De Kaasmodel.
Mijn stagebegeleider stelde de inhoud van de nieuwsbrief op en vroeg mij om pakkende slogans, titels en een aantrekkelijke lay-out te helpen bedenken.  Al met al is het een mooie nieuwsbrief geworden en hebben we er een aantal offerteaanvragen uit gekregen. Job wel done!

Plaats een reactie