Observeren en plannen

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met mijn organisatieanalyse. Tijdens mijn stage deed ik dat door te observeren en mijn collega’s te vragen naar hun ervaring in het bedrijf met besluitvorming, procedures enzovoorts. Naar aanleiding van deze informatie heb ik een organisatieanalyse voor BWM gemaakt. Ik vond dit best een makkelijke taak, dat ligt voornamelijk aan het feit dat ik al een aantal weken meedraai in het bedrijf en dus een duidelijk beeld van alle processen en gewoontes kan vormen.

Deze week ben ik ook bezig geweest met het update van ons planning programma Poolmanager.
Zowel A&F als BWM maken gebruik van dit planningsprogramma, echter staat het enkel geprogammeerd op de computer van A&F medewerkers. Dat betekent dat BWM steeds een collega  van A&F moet storen om de planning van BWM aan te passen, of te wachten tot donderdag, dan is één van de A&F medewerkers vrij en haar computer met Poolmanager beschikbaar. Gelukkig krijgen we binnenkort een nieuw online planningsysteem, waardoor iedere medewerker er op zijn eigen computer gebruik van kan maken.

Plaats een reactie